tirsdag 19. august 2014

Din treningsguru


Journalistikk handler ikke bare om å skrive for aviser eller lage nyhetsrepotasjer for fjernsyn. Journalistikk kan også handle om blogging.
Tydeligvis. 
Så lenge man gjør det på en journalistisk måte. Og for å skape seg en profil. Tror jeg vi lærte. 
Vi startet nemlig skoleåret med blogging. Og jeg kunne ikke vært mer glad!

Planen bak denne bloggen er å skrive om trening og kosthold. Og nå som jeg er inne i en god trenings,- og spiseperiode, er det ingen ting som er bedre å skrive om enn dette!
Det er mye man lurer på innenfor dette området, og det er like mange myter som fakta. Jeg har planer om å gå utenfor boksen, grave til jeg finner svar, og også gjerne med hjelp fra dere. 
Er det noe dere lurer på, som dere ikke klarer å google deg frem til, men som dere tror jeg kan klare å finne ut av, spør i vei. Jeg vil nå være deres treningsguru. Dette blir ikke bare mine synspunkter innenfor trening og kosthold, men også eksperter. 

Har du allerede tips til hva jeg kan skrive om, kom med det! 
Jeg håper dette bloggprosjektet blir en suksess, og det er noe dere kan hjelpe meg med. 


Kommenter, ha meninger og gi tips! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar